Neem contact op met Evelien Mastenbroek.
Als Backoffice medewerker in Barneveld ben jij sterk in het coördineren van in- en uitgaand transport. Je houdt iedereen up-to-date en zorgt ervoor dat alles soepel verloop. Hectiek is voor jou geen probleem, je weet snel te schakelen bij wijzigingen in de planning en bent niet snel uit het veld geslagen!
Als Backoffice Medewerker ben je verantwoordelijk voor het coördineren van in- en uitgaand transport. Je draagt zorg voor het afhandelen van binnen komende orders. Jij ziet het hele plaatje, en je bent zelf verantwoordelijk voor de inkoop van de materialen, waardoor de voorraad altijd op orde is.
Daarnaast zorg je ervoor dat alle administratieve taken efficiënt en nauwkeurig worden uitgevoerd. Je verwerkt gegevens in diverse systemen, dus je kunt goed met computers en diverse systemen omgaan. Ook beantwoord je vragen van collega’s, klanten en leveranciers. Schakelen tussen Engels en Nederlands? Geen enkel probleem voor jou! Door jouw inzet loopt alles op rolletjes, zelfs onder druk. De administratie verwerk jij in het ERP- systeem, het is fijn als je dat al eerder gedaan hebt.
Je komt te werken in een prachtig pand, gevestigd in Barneveld, met een magazijn in Kootwijkerbroek. Het bedrijf richt zich op het luxe segment in natuursteen en marmer.
Het bedrijf heeft een Christelijke achtergrond, het is geen enkel probleem als je dat zelf niet hebt maar er wordt wel van je verwacht dat je iedereen met respect behandeld.
Zie jij jezelf al terug in deze functie? Dit is jouw kans om een nieuwe uitdaging aan te gaan en je talenten optimaal te benutten!
💡 Wacht niet langer! Solliciteer vandaag nog en ontdek hoe wij jou verder kunnen helpen! Solliciteer direct door rechtsboven op de Button ”Solliciteren” te klikken.
Heb je nog verdere vragen?
📧 Mail naar Ede@attract.nl 📞 of bel of app naar 0318-613134/ 06 12863983
Wij kijken uit naar jouw reactie!
Zo gaan wij te werk
Schrijf je in en wij doen de rest