Neem contact op met Roos Barmentloo.
Mensen blij maken is jou kracht! Als front office medewerker ben jij het eerste aanspreek punt voor de gasten en tover jij bij iedereen een lach op het gezicht. Jij zorgt ervoor met je collega's dat dat de gasten zich welkom voelen, je verwelkomt ze bij het inchecken en helpt ze met het uitchecken. Wanneer een gast vragen heeft help jij deze vriendelijk, zowel aan de receptie als aan de telefoon.
Je bent samen met je team het gezicht van de frontoffice, samen laat je gasten zich thuis voelen. Je helpt de gasten met het in- en uitchecken en zorgt ervoor dat ze een onvergetelijk verblijf ervaren. Met jou gastvrijheid help je alle gasten met hun vragen en voorzie jij ze van informatie over de omgeving.
Buiten het in- en uitchecken ga je ook reserveringen aannemen en verwerken, beantwoordt je alle vragen van de gasten zowel telefonisch als aan de receptie en voer jij diverse administratieve werkzaamheden uit.
Het is belangrijk dat je flexibel bent en het niet erg vind om in de weekenden te werken. Je werkt in twee ploegen die verdeeld zijn van 07:00 uur tot 23:00 uur, de eerste dienst is van 07:00 uur tot 15:00 uur en de tweede dienst is van 15:00 uur tot 23:00 uur.
Zie jij jezelf al in deze functie van medewerker gastvrouw/heer?
Dan is dit jouw kans om deze nieuwe uitdaging aan te gaan!
Wacht niet langer en solliciteer vandaag nog door op de sollicitatiebutton te klikken!
Heb je verder nog vragen of wil je graag eerst meer weten?
Neem dan even contact met ons op! Je kunt ons bellen op 055-5789860, wij zijn ook via whatsapp bereikbaar op 06-13848830 en per mail op apeldoorn@attract.nl.
Wij kijken er naar uit jou snel te ontmoeten!
Joyce, Evelien, Mischa en Roos
Zo gaan wij te werk
Schrijf je in en wij doen de rest