Neem contact op met Roos Barmentloo.
Er is geen ICT vraag die jij niet kan beantwoorden, jij bent klantgericht en wil iedereen helpen! Verder ben jij verantwoordelijk voor het administratieve beheer en help jij members zowel telefonisch als via de mail. Als er op één van de locaties iets defect is regel jij dat er iemand komt om dit te maken. Oftewel, zonder jou is deze ondersteunende afdeling niet compleet!
Je komt in Apeldoorn te werken in het support team van een super modern bedrijf. Samen met dit team zorgen jullie dat alles op de locaties in Nederland werkt, van een kapotte robotstofzuiger tot aan een kapotte lamp. Ondanks dat je in een team werkt kun je ook goed zelfstandig aan het werk! Je beantwoordt de eerstelijns vragen van de members in de helpdesk, dit doe je telefonisch en per mail. Je bent analytisch en allesbehalve een digibeet, je hebt digitale systemen snel door! Buiten deze ICT helpdesk taken ben je ook verantwoordelijk voor het administratieve beheer van alle memberships. Je bent dus gastvrij en klantgericht, je zet de members altijd op de eerste plaats en bent pas tevreden als zij dit ook zijn! Dit alles doe je vanuit de support room, je monitort vanuit hier dat alles soepel verloopt op alle locaties.
Zie jij jezelf al in deze functie van paarden verzorger?
Dan is dit jouw kans om deze nieuwe uitdaging aan te gaan! Wacht niet langer en solliciteer vandaag nog door op de sollicitatiebutton te klikken!
Heb je verder nog vragen of wil je graag eerst meer weten?
Neem dan even contact met ons op! Je kunt ons bellen op 055-5789860, wij zijn ook via whatsapp bereikbaar op 06-13848830 en per mail op apeldoorn@attract.nl.
Wij kijken er naar uit jou snel te ontmoeten!
Joyce, Evelien, Mischa en Roos
Zo gaan wij te werk
Schrijf je in en wij doen de rest