HR medewerker

Almelo
2.800 tot 3.500 per maand
24 tot 40 uur per week

Neem contact op met Susanne Muller.

Solliciteren

HR medewerker

  • Almelo
  • 2.800 tot 3.500 per maand
  • 24 tot 40 uur per week

Direct solliciteren of meer weten?

Neem contact op met Susanne Muller.

Door jou is de personeelsadministratie op orde en loopt de verzuimbegeleiding op rolletjes. Je bent de steun en toeverlaat van zowel je collega's als leidinggevenden. Doordat jij zorgt dat alles soepeltjes verloopt, kunnen alle medewerkers zich focussen op hun eigen werk en doen waar ze goed in zijn. Jouw werk is dus essentieel voor de rust en groei van het bedrijf! Deze geweldige rol als HR medewerker kan in 3, 4 of 5 dagen uitgevoerd worden, met jouw standplaats in Almelo.


Wat ga je doen?

Als HR medewerker kom je het huidige HR team van 4 medewerkers versterken. Je komt te werken voor een landelijke organisatie met het hoofdkantoor in Almelo. In totaal hebben jullie ruim 1000 medewerkers onder jullie hoede. Je bent verantwoordelijk voor het coördineren van het verzuim, maar zorgt ook voor een nauwkeurige verwerking van de personeelsadministratie.
Voor het beheersen van verzuim onderhoud jij contacten met collega’s, de arbodienst en leidinggevenden. Je zorgt ervoor dat de verzuimdossiers en rapportages altijd actueel zijn. Verder help je bij het opstellen van arbeidsovereenkomsten, verwerk je declaraties en sta je altijd klaar om vragen te beantwoorden.

Kortom:

  • Jij hebt de touwtjes in handen als het gaat om verzuim;
    Je zorgt ervoor dat alles volgens de Wet Verbetering Poortwachter op rolletjes loopt, zodat medewerkers snel weer aan de slag kunnen.
  • Jij houdt de personeelsadministratie scherp en up-to-date;
    Alle mutaties worden door jou vakkundig verwerkt, zodat iedereen op de juiste plek zit.
  • Jij stelt arbeidsovereenkomsten en bevestigingsbrieven op met zorg en oog voor detail;
    Je documenteert alles netjes, zodat er altijd terug gevallen kan worden op een goed dossier.

Wat vragen we van je?

  • Minimaal een afgeronde mbo-opleiding in de richting van HR;
  • Ervaring met begeleiding van ziekteverzuim;
  • Kennis van Word en Excel en pikt snel nieuwe programma’s op.

Wat bieden wij?

  • Een maandsalaris tussen de € 2.800,- en € 3.500,-, afhankelijk van je kennis en ervaring;
  • Direct een contract bij onze opdrachtgever zelf;
  • Een afwisselende functie waar jouw bijdrage echt het verschil maakt;
  • Mogelijkheid om soms thuis te werken;
  • Een sportschool abonnement;
  • Personeelskorting.

Als jij denkt: stop met zoeken, ik ben dé HR medewerker die jullie nodig hebben! Aarzel dan niet en druk meteen op de sollicitatiebutton. Heb je liever eerst meer informatie, dan staan we je natuurlijk graag te woord! Je kunt ons bereiken op 0546 – 49 16 16 of 06 – 46 37 26 25. Ook  mag je ons een mailtje sturen, dit kan naar twente@attract.nl. We spreken je graag snel!

In 4 stappen naar jouw baan

Zo gaan wij te werk

01

Deel jouw wensen

Kies jouw manier! Solliciteer op een vacature, schrijf je in, kom langs of maak een cv
02

Maak kennis

Ook dit mag op jouw manier: op onze vestiging, telefonisch of videobellen
03

Ga op gesprek

Het bedrijf is net zo enthousiast als wij; je mag op gesprek!
04

Nieuwe baan

Een klik tussen bedrijf en jou; geweldig! Je mag starten!

Solliciteren

Direct solliciteren of meer weten? Neem contact op met Susanne Muller.
Direct solliciteren of meer weten? Neem contact op met Susanne Muller.

Gerelateerde vacatures

Wij zoeken voor jou!

Schrijf je in en wij doen de rest