Het inplannen van onderhoudswerkzaamheden en de juiste service verlenen, dat spreekt jou aan! Als Service coördinator plan je afspraken in bij de klant op basis van de beschikbaarheid en bespreek je wat er wordt verwacht. Je werkt in een modern pand in Nijkerk in een kleinschalig team.
Een baan als service coördinator is allesomvattend. Zo ben je verantwoordelijk voor het aannemen, registreren, inplannen én het behandelen van alle service en onderhoudswerkzaamheden. Denk hierbij aan een storing, reparatie of preventief onderhoud bij de klant. Je maakt telefonisch afspraken met de klant over de werkzaamheden die uitgevoerd moeten worden op de locatie. In dat gesprek kun je de juiste informatie geven en klachten oppakken om de klanttevredenheid op een hoog level te houden, want de klantbeleving is het belangrijkst!
Je plant iedere dag de werkzaamheden voor de aankomende dagen en weken voor ongeveer zes monteurs. Dit doe je voor elektra, koeltechnische en elektrotechnische werkzaamheden op locatie bij de klanten. Daarnaast stuur je onderaannemers aan en bestel je materialen zodat de monteur niks tekort komt op een werkdag. Door de dag heen verwerk je allerlei bijkomende administratie in het ERP-systeem 4PS.
Wil jij de brug van klanten naar plannen zijn in een functie als service coördinator? Dan willen wij niet langer op jou wachten en nodigen we je graag uit voor een kennismaking. Solliciteer door op de button te klikken of stuur een appje naar 0621392327.
Zo gaan wij te werk
Schrijf je in en wij doen de rest
Neem contact op met Lisette Alma.