Medewerker Ordermanagement

Harderwijk
2.500 tot 3.000 per maand
32 tot 40 uur per week

Neem contact op met Tjomme Vissers.

Solliciteren

Medewerker Ordermanagement

  • Harderwijk
  • 2.500 tot 3.000 per maand
  • 32 tot 40 uur per week

Direct solliciteren of meer weten?

Neem contact op met Tjomme Vissers.

Jij legt als geen ander verbanden, weet klanten goed op de hoogte te houden en schakelt moeiteloos met je logistieke collega's. Jij buigt je over het hele orderproces en weet dit van A tot Z te regelen.


Wat ga je doen?

Jij krijgt energie om alles bij elkaar te brengen. Van de gehele planning tot aan vragen van de klant. Jij zorgt dat alles kloppend is. Jouw takenpakket is dus veelzijdig.  Samen met jouw directe collega hou jij je bezig met veel taken. Jij houdt je bezig met de orderplanning, zodat deze op een goede manier is afgestemd op de interne logistiek. Zo ben jij dus niet alleen veel aan het overleggen met de klant, maar ook met jouw collega’s in de logistiek. In het magazijn worden de verschillende orders verzamelt en compleet gemaakt voor transport. Jij doet nog even een laatste check of alle bestelde spullen aanwezig zijn. Je werkt in een klein team, dus de lijnen zijn lekker kort.

Aan de andere kant coördineer jij operationele vragen en service verzoeken. Jij hebt veel telefonisch en e-mail contact met de klant. Deze kunnen heel uiteenlopend zijn. Soms kan dit gaan om onderhoud, maar het kan ook een simpele vraag zijn waar je even iets moet uitleggen. Het product wat hier verkocht en verhuurd wordt is niet standaard. Het is dus van belang dat jij out of the box kan denken. Verder zorg je voor een kloppende administratie en houd je dit netjes bij in de systemen. Alles is op elkaar afgestemd dus dit heeft ook weer invloed op de inkoop. Komt er een ad-hoc vraag tussen door of moet er snel iets geregeld worden? Dat is voor jou geen probleem. Jij ’trekt’ gelijk de juiste collega aan de mouw en lost samen het probleem op.

Wat komt er allemaal bij kijken?

  • Administratieve taken;
  • Zorgen voor een kloppende planning;
  • Vragen van klanten en collega’s beantwoorden;
  • Controleren en coördineren van de transport;
  • Af en toe een kop koffie halen voor je collega.

Wat vragen we van je?

  • Administratief en communicatief zeer goed onderlegd;
  • Jij voelt binding met de zorg;
  • Woorden als; accuraat, oplossingsgericht en communicatief vaardig passen bij jou.

Wat bieden wij?

  • Een goed start salaris tussen de €2.500,- en €3.000,- o.b.v. ervaring;
  • Werken in een nieuw en modern pand;
  • Budget en tijd om opleidingen en cursussen te volgen;
  • Uitzicht op een vast dienstverband;
  • Na inwerkperiode mogelijkheden tot thuis werken;
  • Veel leuke uitjes, borrels en andere activiteiten vanuit het bedrijf.

Bedrijfsinformatie

Dit bedrijf is totaal leverancier van gespecialiseerd zorg producten. Deze worden verhuurd of verkocht aan de klant. Dit kan een particulier zijn, maar ook grote zorgcentra in Nederland. Het bedrijf heeft een eigen magazijn, beschikt over service bussen en een team van ervaren, gedreven en gepassioneerde collega’s. Allemaal met één missie: ‘zorgen dat mensen zo lang mogelijk thuis kunnen blijven wonen met de juiste zorg’.


In 4 stappen naar jouw baan

Zo gaan wij te werk

01

Deel jouw wensen

Kies jouw manier! Solliciteer op een vacature, schrijf je in, kom langs of maak een cv
02

Maak kennis

Ook dit mag op jouw manier: op onze vestiging, telefonisch of videobellen
03

Ga op gesprek

Het bedrijf is net zo enthousiast als wij; je mag op gesprek!
04

Nieuwe baan

Een klik tussen bedrijf en jou; geweldig! Je mag starten!

Solliciteren

Direct solliciteren of meer weten? Neem contact op met Tjomme Vissers.
Direct solliciteren of meer weten? Neem contact op met Tjomme Vissers.

Gerelateerde vacatures

Wij zoeken voor jou!

Schrijf je in en wij doen de rest