Neem contact op met Lisette Alma.
Jij bent op zoek naar een baan voor tussen de 24 en 32 uur en je haalt voldoening uit een geordende administratie waar jij voor hebt gezorgd. Als administratief medewerker ben je verantwoordelijk voor de gehele facturatie binnen dit bedrijf en dit doe je in een gezellig team.
In jou baan als administratief medewerker kom je te werken op de afdeling ‘Finance’ binnen een internationaal bedrijf dat leverancier is van brandstof. Je gaat aan de slag in een team van in totaal 16 personen en jullie leggen samen de verantwoording an de Finance Manager. Binnen het team pakt iedereen zijn of haar eigen werkzaamheden op en onder jouw takenpakket valt:
Daarnaast ontferm je je ook bij overige werkzaamheden op andere subafdelingen, denk hierbij aan het verwerken van inkomende facturen van leveranciers en het opmaken van de balansspecificaties. Je werkt heel nauwkeurig en structureel om de processen soepel te laten verlopen.
Het bedrijf beheert zowel bemande als onbemande tankstations in Nederland, België, Frankrijk en Duitsland. Het hoofdkantoor zit in Harderwijk en dit is dan ook de plek waar jij werkzaam zal zijn. Het is een groeiende organisatie die iedere kans in hun markt met beide handen aanpakt. Zo richtten ze zich nu voornamelijk op energiebedrijven waar ze op het moment al een van in hun bezit hebben.
Vink jij dit allemaal aan en zie jij jezelf al aan de slag gaan met de facturatie? Dan nodigen we je uit om op de sollicitatiebutton te klikken en dan nemen wij snel contact met je op!
Zo gaan wij te werk
Schrijf je in en wij doen de rest