Als helpdesk medewerker houd jij je bezig met alles wat er zich afspeelt op een tankstation. Een plek waar veel mensen komen tanken, maar ook een plek waar weleens wat misgaat. Als het tweede het geval is, bellen mensen op en komen ze in contact met jou. Jij bewaart graag het overzicht in alle hectiek en je begrijpt hoe systemen werken.
Het bedrijf waar je werkt is verantwoordelijk voor alle technische zaken met betrekking tot de tankstations (wél 400!). Hieronder valt het onderhoud, maar ook het (ver)bouwen of calamiteiten van de tankstations.
De telefoontjes die je ontvangt zijn van jouw collega’s en klanten van bemande en onbemande tankstations. De vragen die je ontvangen zijn geheel uiteenlopend. Denk aan een lege pomp, een kapotte lamp of een pinautomaat die niet werkt. Ook de vraag wanneer een monteur komt voor een reparatie beantwoordt je door goed te schakelen met de desbetreffende monteur. Dit betekend dat je ook contact hebt met de technische dienst of de een extern bedrijf. Dit regel je allemaal aan de hand van een digitaal onderhoud systeem.
Dit doe je samen met een team van ongeveer acht collega’s.
Dit bedrijf heeft bemande en onbemande tankstations in Nederland, België, Frankrijk en Duitsland. Er werken 800 medewerkers en het hoofdkantoor zit in Harderwijk. Hier vindt je afdelingen zoals de binnendienst, buitendienst, administratie en klantenservice, hr. Verder is er nog een locatie in Harderwijk waar de monteurs werken en de schoonmakers de onbemande tankstations schoonmaken. Dus echt de uitvoerende functies. Ze zitten in België en Duitsland en in Nederland uiteraard. In Dordrecht en Lichtendrecht. Ze zijn veel bezig met ontwikkelen en richtten zich nu voornamelijk op energiebedrijven waar ze er al 1 van hebben.
Is dit de baan voor jou? Druk dan op die sollicitatie button! Toch nog een vraag? Bel ons gerust op; 0341-740024 of stuur een mail naar; harderwijk@attract.nl. Zien we jou snel?
Zo gaan wij te werk
Schrijf je in en wij doen de rest
Neem contact op met Lisette Alma.