Commercieel medewerker binnendienst (Duits)

Hengelo
2.800 tot 3.300 per maand
32 tot 40 uur per week

Neem contact op met Susanne Muller.

Solliciteren

Commercieel medewerker binnendienst (Duits)

  • Hengelo
  • 2.800 tot 3.300 per maand
  • 32 tot 40 uur per week

Direct solliciteren of meer weten?

Neem contact op met Susanne Muller.

Jij bent een enthousiaste en commerciële professional die de Duitse taal vloeiend beheerst. Samen met het huidige binnendienstteam, dat zich richt op andere markten, ga jij ervoor zorgen dat Duitsland jouw speelveld wordt. Je neemt het voortouw en komt met creatieve ideeën om de aanwezigheid in Duitsland verder te laten groeien. Uiteraard doe je dit in samenwerking met je collega's! Je werkt nauw samen met je team en zorgt ervoor dat het volledige orderproces tot in de kleinste details wordt uitgevoerd, zodat de klanten snel kunnen genieten van hun op maat gemaakte producten.


Wat ga je doen?

Je gedijt in een levendige, soms wat hectische omgeving, wat te verwachten is bij een snelgroeiende organisatie. Als commercieel medewerker binnendienst speel jij, samen met je collega’s, een cruciale rol in het vlot laten verlopen van het volledige orderproces. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor inkomende aanvragen en het coördineren van de logistieke levering van zowel B2C- als B2B-orders. Als aanspreekpunt voor de klant zorg je voor een zorgvuldige en duidelijke communicatie en een vlotte afhandeling van de aanvragen. In deze rol krijg je veel vrijheid en verantwoordelijkheid. Verder ga je je bezighouden met:

  • Het beheren van het ERP-systeem, vanaf het moment van orderontvangst tot aan facturatie en aftersales;
  • Het uitvoeren van alle administratieve taken die horen bij het orderproces;
  • Mede verantwoordelijk zijn voor de juiste levering van bestellingen, waarbij je nauw contact hebt met transporteurs en het externe magazijn;
  • Actief meedenken over het verbeteren van efficiëntie en het optimaliseren van processen.

Wat vragen we van je?

Als eerste aanspreekpunt voor de klant, ben jij een enthousiaste en klantgerichte professional met uitstekende communicatieve vaardigheden. Je brengt het volgende met je mee:

  • Goede mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse, Duitse en bij voorkeur ook Engelse taal;
  • Minimaal mbo+ werk- en denkniveau;
  • Een klantvriendelijke, servicegerichte houding, waarbij je assertief, nauwkeurig en zelfstandig werkt;
  • Beschikbaarheid tussen de 32 en 40 uur per week.

Wat bieden wij?

Naast de kans om te werken bij een snelgroeiende, internationale organisatie waar je volop mogelijkheden hebt om jezelf te ontwikkelen en mee te groeien, bieden wij jou ook het volgende:

  • Een salaris tussen de €2.800,- en €3.300,- bruto per maand op basis van een fulltime dienstverband;
  • Direct een contract bij de opdrachtgever;
  • Een informele bedrijfscultuur;
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en groei;
  • De mogelijkheid om een land verder uit te breiden;
  • Leuke teamuitjes en evenementen.

Hebben wij je interesse gewekt? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten! Je kunt solliciteren via de sollicitatieknop of contact met ons opnemen via telefoon op 0546 – 49 16 16, per WhatsApp op 06- 46 37 26 25 of stuur een e-mail naar almelo@attract.nl.

In 4 stappen naar jouw baan

Zo gaan wij te werk

01

Deel jouw wensen

Kies jouw manier! Solliciteer op een vacature, schrijf je in, kom langs of maak een cv
02

Maak kennis

Ook dit mag op jouw manier: op onze vestiging, telefonisch of videobellen
03

Ga op gesprek

Het bedrijf is net zo enthousiast als wij; je mag op gesprek!
04

Nieuwe baan

Een klik tussen bedrijf en jou; geweldig! Je mag starten!

Solliciteren

Direct solliciteren of meer weten? Neem contact op met Susanne Muller.
Direct solliciteren of meer weten? Neem contact op met Susanne Muller.

Gerelateerde vacatures

Wij zoeken voor jou!

Schrijf je in en wij doen de rest